Moja ePošta
Spravujte vybrané služby k doručovaniu zásielok
Pošta ID
Jeden účet v rámci zákazníckej zóny Moja ePošta môžete využívať pre podaj zásielok cez ePodací hárok a na aktiváciu a správu vybraných služieb k doručovaniu zásielok.
Overená elektronická identita
Na zriadenie a zmenu vybraných služieb k doručovaniu zásielok je potrebné jednorazové overenie vašej identity na pošte alebo elektronicky prostredníctvom Poštovej karty (žltej).
Online platba za vybrané služby
Prostredníctvom platobnej karty alebo internetbankingu vybraných bánk uhradíte poštovné za zásielky alebo poplatky za služby k doručovaniu zásielok. Objednávky a faktúry za realizované úhrady nájdete priamo vo vašom účte.
Aktivujte si služby k doručovaniu zásielok
Splnomocnenie
Splnomocnite inú plnoletú osobu alebo organizáciu na preberanie vašich zásielok.
Oznamovanie zásielok
Aktivujte si SMS alebo email notifikácie namiesto žltých lístkov.
Časové doposielanie
V prípade zmeny adresy vaše zásielky dopošleme na novú adresu.
Predĺženie uloženia
Zásielky na vás počkajú na pošte až 30 dní.
P.O.BOX
P.O.BOX – schránka na pošte pre doručovanie vašich zásielok.
Vylúčenie prijímania
Zásielky nevydáme zvoleným členom vašej domácnosti.
Platba za službu k doručovaniu zásielok
Uhraďte online ďalšie obdobie za vybranú službu k doručovaniu zásielok.
Zákaznícka zóna Moja ePošta