Moja ePošta

Spravujte vybrané služby k doručovaniu zásielok

Pošta ID

Jeden účet v rámci zákazníckej zóny Moja ePošta môžete využívať pre podaj zásielok cez ePodací hárok a na aktiváciu a správu vybraných služieb k doručovaniu zásielok.

Overená elektronická identita

Na zriadenie a zmenu vybraných služieb k doručovaniu zásielok je potrebné jednorazové overenie vašej identity na pošte alebo elektronicky prostredníctvom Poštovej karty (žltej).

Online platba za vybrané služby

Prostredníctvom platobnej karty alebo internetbankingu vybraných bánk uhradíte poštovné za zásielky alebo poplatky za služby k doručovaniu zásielok. Objednávky a faktúry za realizované úhrady nájdete priamo vo vašom účte.

Aktivujte si služby k doručovaniu zásielok
Splnomocnenie
Splnomocnite inú plnoletú osobu alebo organizáciu na preberanie vašich zásielok.

Viac o službe

Oznamovanie zásielok
Aktivujte si SMS alebo email notifikácie namiesto žltých lístkov.

Viac o službe

Časové doposielanie
V prípade zmeny adresy vaše zásielky dopošleme na novú adresu.

Viac o službe

Predĺženie uloženia
Zásielky na vás počkajú na pošte až 30 dní.

Viac o službe

P.O.BOX
P.O.BOX – schránka na pošte pre doručovanie vašich zásielok.

Viac o službe

Vylúčenie prijímania
Zásielky nevydáme zvoleným členom vašej domácnosti.

Viac o službe

Platba za službu k doručovaniu zásielok
Uhraďte online ďalšie obdobie za vybranú službu k doručovaniu zásielok.

Prejsť na platbu

Zákaznícka zóna Moja ePošta